בין לקוחותינו:

logos

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות נפוצות ושימושיות. כאן תוכלו למצוא מידע בנושאים כגון שירות פלוס, רכישה, ביטול עסקה וכו'.

 

מה כולל כתב שירות פלוס?
כתב שירות פלוס הינו כתב אחריות כולל למחשוב הביתי, ראשון מסוגו בישראל. השירות כולל אחריות מקיפה למחשב המבוטח כולל חלקים בהתאם לפירוט בכתב השירות.
בנוסף המנויים זכאים לתמיכה טכנית טלפונית ובסיוע מרחוק לכל המחשוב הביתי כולל הדרכות ראשוניות בנושאי תפעול מחשב, אתרי אינטרנט, פורטלים ואפליקציות.

האם כל המחשבים בבית כלולים בכתב האחריות?
ישנה אפשרות לבחור חבילת שירות בהתאם למספר המחשבים שעבורם מבוקש השירות, רק המכשירים שבוטחו כלולים בכתב האחריות.

האם כתב האחריות מתחיל מיד עם רכישת השירות?
כן, למעשה כתב השירות נכנס מיד לתוקף לכל חלקי המחשב מלבד תקופת אחשרה בת 14 ימי עסקים ללוח אם ולכוננים קשיחים. בנוסף על מנת שכתב השירות ייכנס לפועל באופן מיידי יש לבצע תהליך חתימת מחשב עבור כל מחשב שמבקשים לבטח בקישור הבא: לחץ כאן.

האם ישנה השתתפות עצמית בעת ביקור טכנאי?
כתב השירות מספק אחריות מקיפה במחירים נמוכים וכולל גם תמיכה וסיוע מרחוק, מנויי כתב שירות פלוס נהנים מאפשרות להזמין טכנאי בעלות נמוכה מהממוצע בשוק בסך של 199 ש"ח, במסגרת הביקור הטכנאי ידרש לתקלות ובקשות ויחליף/יתקן כל חלף ללא עלות נוספת בהתאם לכתב השירות.

האם ניתן לבטל את המינוי לכתב שירות פלוס?
כן, הלקוח זכאי לבטל את המינוי בכל עת בפניה למחלקת שירות לקוחות, במקרה של ביטול יזוכה הלקוח בסכום העסקה המקורי בניכוי החודשים בהם היה מנוי, במידה והוחלפו/תוקנו חלקים קודם לבקשת הניתוק ינוכה סכום החלפים שהוחלפו/תוקנו בנוסף לחודשי השימוש.

אילו מוצרי מחשוב ניתן לכלול בכתב השירות?
בלשב זה ניתן לכלול את כל מחשבי PC נייחים וניידים בפלטפורמט WINDOWS , כל דגמי ה IPAD של חברת APPLE, כל דגמי GALAXI-TAB של חברת SAMSUNG וכמו כן דגמי טאבלט של חברת MAG.

רכשתי מוצר, מהו זמן האספקה?
אנו עושים את כל המאמצים לספק מוצרים ללקוחתינו בהקדם באופן המיידי, בכל מקרה זמן אספקת מוצר לא יעלה על 14 ימי עסקים מביצוע התשלום.

 קבל שירות עכשיו
pc

לא חייבים טכנאי:

כך תתמודדו עם תקלות מחשב בסיסיות

בכל פעם שהמחשב קצת מקרטע צריך להזעיק טכנאי. כן, לפני שאתם מרימים את הטלפון...

קרא עוד